فروش عمده لباس زنانه

لباس پوشیدن افراد چاق

لباس پوشیدن افراد چاق

 لباس پوشیدن افراد چاق

یکی از دغدغه های قدیمی و همیشگی خانم هایی که اندام چاقی دارند زمانی است که به مهمانی دعوت می شوند زیرا به دنبال استایلی هستند تا بتوانند کمی ظاهر خود را جمع و جور و لاغرتر نشان دهند. هر چند که برای لاغر شدن باید اصولی و طبق رژیم های تخصصی و مناسب پیش رفت اما چون این کار زمان بر است و شما هم عجله دارید بهترین کار این است تا برآمدگی ها و نقص های بدنی حاصل از چاقی خود را به کمک لباس های مناسب بپوشانید.

از طرفی برخی افراد هستند که اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و تصور می کنند که در انتخاب لباس ها محدود هستند و نمی توانند یک استایل ایده عالی داشته باشند در صورتی که با رعایت نکاتی ساده می توانند تا حدی چاقی خود را پنهان کنند و همچنین یک استایل شیک و جذابی هم داشته باشند.

چطور می توان به این خواسته دست یافت؟ جواب آن را در زیر را ببینید که مواردی مانند توجه به رنگ و سایز لباس می تواند بخش هایی از بدن را که دچار برآمدگی ناشی از اضافه وزن می شود بپوشاند و فرد را لاغرتر نشان دهد.

 

رنگ های تیره تر بپوشید

برای اینکه فرم بدنتان زیباتر به نظر برسد و اضافهوزنتان زیاد نشان داده نشود هیچ گاه به سراغ لباس هایی به رنگ روشن مانند سفید، زرد لیمویی، آبی روشن، صورتی و … نروید

زیرا لباس هایی با این رنگ ها تمایل عجیبی به نشان دادن شکل واقعی اندام دارند و برای اینکه شکل واقعی بدن تان را پنهان کنید لباس هایی با رنگ های تیره مانند مشکی، آبی نیلی، بنفش، سبز تیره، زرشکی و… بپوشید.

برای لباستان پارچه های ظریف را انتخاب کنید

جنس پارچه ای که شما برای لباس هایتان در نظر می گیرید باید ظریف و لطیف مثل پارچه حریر باشد تا شما با پوشیدن آن لباس لاغر تر به نظر برسید هرگز به سراغ پارچه هایی دارای تار و پود برجسته و بافت درشت نروید حتی اگر زیبایی آنها چشمتان را خیره کرد.

 

انتخاب شلوار مناسب

از مواردی که افراد چاق هنگام لباس پوشیدن باید آن را در نظر بگیرند این است که شلوارهای جین و راسته برای آن ها مناسب نیست زیرا باعث می شود تا پاهای آن ها را چاق تر از چیزی که هست نشان دهد. بنابراین بهتر است از شلوارها راسته دوری کنند. در عوض آن مدل از شلوارهایی که در قسمت ران تنگ تر هستند و درسمت پایین کمی گشاد می شود برای شما مناسب ترند زیرا استایل پاهای شما را متناسب و لاغر تر نشان می دهد.
مدل دیگری از شلوارها هستند که در کنار آن ها جیب کار شده است و از طرفی برای شما اصلا مناسب نیستند مخصوصا اگر پاهای تپلی داشته باشید زیرا باعث می شود تا پاهای شما پهن تر به نظر برسند. علاوه بر مدل شلوارها به اندازه کمر آن ها هم توجه کنید قسمت کمر شلوار باید مناسب و کاملا اندازه شما باشد و حالتی را ایجاد نکند که شکم و پهلو های شما از کمر شلوار بیرون بزند چون باعث می شود تا بالا تنه شما بلند تر از قسمت پایین تنه نشان دهد در نتیجه استایل و هیکل شما بهم می ریزد که این مورد یک نقص به حساب می آید.

 

 از پوشیدن لباس های طرح دار (هر طرحی) نیز خودداری نمایید،

چون که باعث می شوند بزرگ تر به نظر برسید. زنان هم بهتر است دامن های بلند و تیره بپوشند.

اشاره به این نکته نیز ضرورت دارد که رنگ بلوز و شلوار یا دامنی که تهیه می کنید نزدیک به هم باشد تا موجب نشود یک باره بخشی از بدن شما بیشتر نمایان شود و به این ترتیب نقص های ناشی از اضافه وزن در آن بیشتر به چشم آیند.

فراموش نکنید که رنگ های تند یا طرح های برجسته و پررنگ و در بخش بالا تنه موجب جلب توجه افراد به این بخش از بدن شما می شود و ایرادهای موجود در این ناحیه را بیشتر نشان می دهد. بهتر است به سراغ طرح هایی بروید که دارای راه های عمودی و باریک بوده و رنگ آنها نیز تیره باشد. با وجود این  اگر اصرار دارید که تونیکی به رنگ سفید یا سایر رنگ های روشن را بپوشید حتما از کمربند مشکی و مدل دار استفاده کنید تا با بستن آن نگاه دیگران به سمت کمربند معطوف شود و لاغرتر دیده بشوید.

 

 مدل دامن مناسب برای خانم های چاق

 

لباس خانم های  چاق باید به گونه ای باشند که از آنچه هستند چاق تر دیده نشوند درباره نوع دامن نیز باید بگویم اگر پهلو و پایین ‌تنه شما بسیار چاق است به جای دامن‌های راسته از مدل های کلوش استفاده کنید.

درصورتی که مچ و ساق پای‌ شما چاق است، دامن‌هایی بپوشید که بلندی آن تا زیر قوزک پا باشد. در این حالت پاشنه کفش شما نباید بیش تر از 6 سانتی متر ارتفاع داشته باشد.

اشاره به این نکته هم ضرورت دارد که تا حد امکان هم از کفش های بی پاشه استفاده نکنید. ازشلوارک های بلند و گشاد و دامن های ماکسی استفاده نکنید زیرا هیچ کمکی بهتان نمی کند که قسمت های برجسته پاهایتان را بپوشانید.

پس بهتر است از دامن های جذب و تا روی زانو استفاده کنید. در زمستان نیز دامن های جذب را با جوراب شلواری مشکی ترکیب کنید، این جوراب شلواری ها پاها را (با هر شکل و اندازه) لاغر و بلندتر نشان می دهد.

به این ترتیب هم اضافه وزن شما کمتر به چشم می آید و هم قد تان بلندتر به نظر می رسد.

از پیراهن های کمردار کمک بگیرید، این نوع لباس ها به نحو بهتری برآمدگی بدن شما را در این ناحیه می پوشانند.

 

کیف مناسب برای افراد چاق

از کیف دستی بزرگ استفاده کنید. این کار باعث می‌شود بتوانید چاقی خود را بهتر پوشش دهید و به نوعی انتخاب کیف های دستی بزرگتر با اندام شما نیز متناسب تر است.

با اینحال، تمام افراد چاق، همواره مشکی نمی‌پوشند. برخی از افراد از هیکل خود راضی هستند و برای خود در انتخاب رنگ لباس مناسب محدودیتی قائل نیستند. واقعا هم همین طورهست  استانداردها ساخته‌ی ذهن بشر هستند هیچ قانونی وجود ندارد که افرادچاق باید تیره بپوشند یا افراد چاق بهتر است چه رنگی و چه استایلی داشته باشند.

خودتان چه چیزی دوست دارید؟ چه رنگی دوست دارید ؟ همین برای انتخاب استایل و داشتن یک حال خوب کافی‌ست. از دیدن تصاویر زیر لذت ببرید، پلاس سایزهایی با رنگهای شاد که بسیار هم در آن جذاب و دیدنی هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *